Search on the forums:
 

Advanced search
 
back to forums :: back to web-site :: music archive
 
register :: login
add release :: f.a.q. :: на русском
Компьютерные Игры/Games
Board index » Оффтопик » Курилка
Разговор на общие темы
#82093 17.06.2012 16:09
Fenih

User avatar
Posts: 5734
Has thanked: 781 times
Have thanks: 789 times
   
Lumisade wrote:Не, кот слишком легкий. Разве что на первое время и одной рукой, как разминочный вес.

Эта мысль у меня тоже возникла. В сопроводительном бреде заявлено больше число повторений, но всё равно непонятно - причём тут кот?
Знакомая предложила взять две переноски, двух котов и посередине гриф - и вот это уже неплохо можно тягать.
Ты сам выбрал такой путь - сам и вывози, и не жалуйся. И не говори даже, что тебе это все не нравится.
 
 
#82095 17.06.2012 16:12
Lumisade

User avatar
Posts: 12212
Has thanked: 111 times
Have thanks: 1733 times

Fenih wrote:вот это уже неплохо можно тягать.

Конечно, один гриф весит около десятки. Поначалу и коты не нужны.
 
 
#82097 17.06.2012 16:22
Fenih

User avatar
Posts: 5734
Has thanked: 781 times
Have thanks: 789 times
   
Самец чёрного грифа , согласно данным поверхностного гугления, весит 10-12 кг. Птенцы - меньше, но они могут не выдержать переноску с котами.
Гриф металлический (самец) стандартно весит 20 килограмм. Один раз видел гриф на 15 - думаю, это была самка, хотя внешних отличий не нашёл. Ещё видел грифы на 8 кг - птенцы, надо полагать, но они за два года не выросли ни капли.
Ты сам выбрал такой путь - сам и вывози, и не жалуйся. И не говори даже, что тебе это все не нравится.
 
 
#82098 17.06.2012 16:25
Lumisade

User avatar
Posts: 12212
Has thanked: 111 times
Have thanks: 1733 times

Fenih wrote:стандартно весит 20 килограмм

Смотря какой. Я от разные видел, начиная от семи.
 
 
#82099 17.06.2012 16:25
TDM

User avatar
Posts: 15723
Has thanked: 1320 times
Have thanks: 1980 times
   
олимпийский 20-ку весит, другие 10-20 кг, меньше 10 самопал и прочий нонейм.
HMA Southern/Stoner Squad
 
 
#82103 17.06.2012 16:45
Fenih

User avatar
Posts: 5734
Has thanked: 781 times
Have thanks: 789 times
   
Для переноски с котами сойдём любой самопал. У нас коты не проходили контроль по весу.
Ты сам выбрал такой путь - сам и вывози, и не жалуйся. И не говори даже, что тебе это все не нравится.
 
 
#82147 17.06.2012 21:31
DrakarD

User avatar
Posts: 6300
Has thanked: 895 times
Have thanks: 759 times

Монах родом из Ивгорода. Это под Рязанью, если не ошибаюсь. Английское произношение соответствующее.
За Хантера пришлось забросить, т.к. нельзя в кооп играть с людьми, чьи персы находятся на других серверах (я был на американском).
 
 
#82153 17.06.2012 21:53
Arseniy

User avatar
Posts: 27569
Has thanked: 863 times
Have thanks: 4338 times
   
Есть город Иваново, есть Ивангород. А Ивгорода нет.
 
 
#82156 17.06.2012 22:06
DrakarD

User avatar
Posts: 6300
Has thanked: 895 times
Have thanks: 759 times

Я кагбе не всерьез.

[Reveal]: Spoiler
Image
 
 
#82264 18.06.2012 02:09
OldVyaine

User avatar
Posts: 27043
Has thanked: 2966 times
Have thanks: 3289 times
   
Прикупил колец/амулетов на оукцеоне, стало получше. сразу жизни на крике 28 тыщ, и дпс до пяти тыщ вырос. Правда, с дпс всё равно какая-то херня. Всё время ходил с двумя ножичками, а сейчас чисто ради прикола взял щит, который никаких особых бонусов ни к силе, ни к урону не даёт, и дпс вырос. Странно.
 
 
#82272 18.06.2012 08:41
DrakarD

User avatar
Posts: 6300
Has thanked: 895 times
Have thanks: 759 times

Если иметь два близких по уровню оружия, то прирост будет порядка 15%.
Увеличивается скорость атаки, что есть самое важное на высоких уровнях сложности. +Доп. статы на левую руку.

Впрочем, система странноватая в любом случае, о чем я писал раньше.
 
 
#82273 18.06.2012 10:02
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
Была пушка 300 дпс со щитом, урон 2200, броня 2200. Заменил щит на пушку с дпс 308 - урон стал 3400!!!!!!11 Хотя при этом броня уменьшилась на 600, буду получать на 5% урона больше, но такая резкая прибавка к мочилову того стоит. Под перманентными бафами >5000.

Вообще я купил щас вторую пушку - легендарку - сугубо ради ачивки. :) За 11000. :) Думал в сумме дуал урон останется примерно таким же (как всегда и было, среднее арифметическое + 15%), т.е. получил бы ачивку и пошел эту легендарку продавать за 15000. :) Ан нет, теперь так побегаю.

Удивление в том, что урон очень резко вырос, ибо параметры обеих пушек на то не обнадеживали - ловкости стало даже меньше (щит хороший), бонусов на скорость и урон нету. Wtf? Впрочем, доволен.
 
 
#82276 18.06.2012 10:25
MeatWolf

User avatar
Posts: 12064
Has thanked: 2652 times
Have thanks: 2442 times

Trismegist
Формула на расчёт урона очень длинная, в уме её держать совершенно невозможно, можно только примерно помнить, какие модификаторы важней каких. Посмотри в разделе форума про твоего персонажа. Соответственно, чтобы правильно подобрать себе вещи, надо довольно чётко представлять, какие параметры нужно выбирать и в каком порядке.
 
 
#82292 18.06.2012 11:15
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
MeatWolf
MeatWolf wrote:Формула на расчёт урона очень длинная, в уме её держать совершенно невозможно

Не нужно знать формулу, если можно сравнить все ее составляющие. За отсутствием бонусов на скорость, урон и всё такое, значение имеют только указанные прямо дпс, урон, а также ловкость. Первые два аналогичны, ловкости со снятием щита стало даже меньше. Откуда же тогда такое резкое повышение. Да, есть бонус до 15% за дуал, но у меня почему-то сразу >50%.

Кстати, отдельно пушки дают 1900 и 2200 урона (при дпс 308 и 300 соответственно). Вместе - 3400.

Единственно, мне непонятна надпись на легендарке (на всех этих когтях): "Обладание этим оружием может пробудить звериную силу". :) Но скорее всего она для красоты. Может быть легендарка сама по себе бонусит. ХЗ.
 
 
#82297 18.06.2012 11:41
MeatWolf

User avatar
Posts: 12064
Has thanked: 2652 times
Have thanks: 2442 times

Trismegist wrote:Не нужно знать формулу

Нужно. Результат зависит от остальных надетых вещей + там ещё есть факторы типа "изначальный шанс на критический урон" и тому подобное. Например, если у тебя есть амулет +15 к скорости атаки, то пушка даёт один общий дамаг, если нет - совсем другой. Соответственно, две разных пушки будут давать два совершенно разных результата, чем больше этих самых дополнительных модификаторов, которые необходимо учесть, тем больше будет разница. Я не вникаю в это всё, потому что мозг можно сломать.

Trismegist wrote:"Обладание этим оружием может пробудить звериную силу"

Для красоты, угу.
 
 
#82300 18.06.2012 12:26
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
MeatWolf
MeatWolf wrote:Нужно. Результат зависит от остальных надетых вещей + там ещё есть факторы типа "изначальный шанс на критический урон" и тому подобное. Например, если у тебя есть амулет +15 к скорости атаки, то пушка даёт один общий дамаг, если нет - совсем другой. Соответственно, две разных пушки будут давать два совершенно разных результата, чем больше этих самых дополнительных модификаторов, которые необходимо учесть, тем больше будет разница. Я не вникаю в это всё, потому что мозг можно сломать.

Да говорю не нужно, тем более что русским же языком написал: нет других бонусов с амулей и прочего. :) Кстати, надо бы купить. :)
Разделся, оделся - оказалось у меня залипли циферки после смен оружия. Теперь всё верно: за дуал добавилось примерно 15%.
 
 
#82814 19.06.2012 23:37
Fenih

User avatar
Posts: 5734
Has thanked: 781 times
Have thanks: 789 times
   
Посоветуйте хорошую РПГ (или что-нибудь диаблообразное), в которую можно играть за одного мага. То есть под моим контролем не пачка аля BG, а один маг. Максимум - маг и какой-нибудь хрен сбоку.
Пока у меня на примете Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, но мои предыдущие попытки в него поиграть почему-то очень быстро заканчивались, что-то мне в нём не нравилось.
Ты сам выбрал такой путь - сам и вывози, и не жалуйся. И не говори даже, что тебе это все не нравится.
 
 
#82823 19.06.2012 23:44
Arseniy

User avatar
Posts: 27569
Has thanked: 863 times
Have thanks: 4338 times
   
Magicka.

Fenih wrote:что-то мне в нём не нравилось

Общая корявость и забагованность, вероятно.
 
 
#82828 19.06.2012 23:52
Dobrocleric

User avatar
Posts: 5367
Has thanked: 3177 times
Have thanks: 1200 times

Серия The Elder Scrolls. :D

Arseniy wrote:Magicka.
О, даъ. Магия так магия.
Fenih wrote:что-то мне в нём не нравилось
Ну, там графон мальца буроват, а геймплей местами слишком хардкорен.

А ещё я питаю надеждочку, что когда-нибудь Арканум и другие Великие Игры появятся на планшетниках.
 
 
#82831 19.06.2012 23:56
Arseniy

User avatar
Posts: 27569
Has thanked: 863 times
Have thanks: 4338 times
   
Они там уже начали вылупляться. Но пока, правда, набор странный.
 
 
#82833 20.06.2012 00:02
Fenih

User avatar
Posts: 5734
Has thanked: 781 times
Have thanks: 789 times
   
В Magicka играл, она показалась мне слишком сложной для игры в соло. Да, я помню, что это реально, но продираться зубами вперёд я не хочу: у меня для этого сессия есть.
Ты сам выбрал такой путь - сам и вывози, и не жалуйся. И не говори даже, что тебе это все не нравится.
 
 
#82938 20.06.2012 11:19
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
На день сервера дяблы выключили, ставят 1.0.3. У американцев уже стоит, в Европе в процессе. Вечером будет куча крафта, и аукцион взорвется от говноайтемов. :) Также режут хантера, ну и хрен с ним, и всем обломится с бонусами аттак спид, т.е. бонусить станет меньше, соответственно практически у всех задротохайлевелов заметно уменьшится дпс.

Вчера в аду начал 3 акт, пожалуй, единственно самый шикарный отрезок в игре. Мочилово на крепостных стенах эпично до усрачки.
 
 
#82939 20.06.2012 11:24
MeatWolf

User avatar
Posts: 12064
Has thanked: 2652 times
Have thanks: 2442 times

Trismegist
О, круто. Вроде там ещё пофиксят кошмарную сложность 2-4 актов Инферно.

Trismegist wrote:Вечером будет куча крафта, и аукцион взорвется от говноайтемов.

Да их там и так предостаточно.

Trismegist wrote:и всем обломится с бонусами аттак спид, т.е. бонусить станет меньше, соответственно практически у всех задротохайлевелов заметно уменьшится дпс.

Это вообще противный модификатор, т.к. для сорки он означает, что ману ты с ним сжигаешь значительно быстрей, а пользы от этого больше по урону далеко не всегда, особенно если речь идёт о чаннелинг-спеллах. Поэтому, несмотря на довольно внушительные прибавки от него к урону, я из вещей на иас имею только перчатки.

Там уже, кстати, до чистых 140к дпс докачались некоторые деятели. Посмотрим, что будет теперь.

Но самое главное, собираются пофиксить дроп. Чтобы в конце хэлла и на инферно валились нормальные вещи, с которыми можно был бы пройти дальше, не выуживая за лимоны шмотки на АХ.
 
 
#83014 20.06.2012 17:26
OldVyaine

User avatar
Posts: 27043
Has thanked: 2966 times
Have thanks: 3289 times
   
MeatWolf wrote:140к дпс


пиздец
ебануться
 
 
#83016 20.06.2012 17:30
MeatWolf

User avatar
Posts: 12064
Has thanked: 2652 times
Have thanks: 2442 times

OldVyaine
Это без архона. С архоном, соответственно, я даже думать боюсь (там абилка в этой форме, луч на 300% урона. Конечно это не х3 будет, но...). Теперь вот, правда, исправят с нерфом скорости атаки. Будет поменьше.
 
 
#83035 20.06.2012 17:56
OldVyaine

User avatar
Posts: 27043
Has thanked: 2966 times
Have thanks: 3289 times
   
пиздец
ебануться
 
 
#83075 20.06.2012 21:40
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
Поднял ювелира и кузнеца по максимуму, толку всё равно ноль. :)
Хотя на любителя. Например, купить сразу готовый звездчатый камень - максимум крафта без рецепта - можно на ауке за 600к. А если делать руками, то это будет 400к. Профит 200к, но стоят ли того лишние +12 в стат относительно безупречного квадратного за 100 монет. :)
 
 
#83084 20.06.2012 22:59
DrakarD

User avatar
Posts: 6300
Has thanked: 895 times
Have thanks: 759 times

Не особо впечатляет )
Зато теперь монах может носить двуручное оружие. Ох уж этот универсализм.

[Reveal]: Spoiler
Diablo III Patch Notes
Diablo III Patch 1.0.3 – v.1.0.3.10057

General
To prevent monsters from being unintentionally kited into town from other areas of the game, portals have been placed at both ends of the bridge from New Tristram to The Weeping Hollow. Towns have always been intended to be a safe haven from combat, and this change will help keep the denizens of New Tristram safe from the dangers that lurk beyond its walls.
The rewards provided for replaying quests has been reduced
The real-money auction house is now available for Chilean, Argentinian, and Brazilian currencies

Battle.net
General
Friends will now sort alphabetically by name within the Friends List, first by Real ID and then by BattleTag
The Quick Join menu will now also sort alphabetically by name, first by Real ID and then by BattleTag
Chat settings and preferences will now be saved whenever you log out
Reporting another player using the Report > Spam option will now mute that player for the duration of your gaming session
Bug Fixes
Using the /who command in a heavily populated chat channel should no longer cause the client to crash
The "Invite to Party" button should no longer become grayed-out if a player:
Declines a party invite
Requests a party invite and then declines it
Accepts a party invite, but then immediately leaves the party
The character screen should now always display the correct act and quest information
If Real ID has been disabled for a Battle.net account, attempting to add a Real ID friend in Diablo III will now prompt the player with the following error message: "Battle.net is unable to add friends because you have Real ID disabled."

Classes
Barbarian
Active Skills
Ignore Pain
Skill Rune – Contempt for Weakness
The amount of damage reflected will now cap at the player's maximum Life
Overpower
Skill Rune – Crushing Advance
The amount of damage reflected will now cap at the player's maximum Life
The tooltip has been updated to represent that both melee and ranged damage are reflected
Weapon Throw
Tooltip now displays the correct duration for how long a target will be slowed: "Hurl a throwing weapon at any enemy for 100% weapon damage and Slow the movement of the enemy by 60% for 1.5 seconds." (The functionality of the skill has not changed.)
Passive Skills
Relentless
Now reduces the Fury cost of all skills by 75%, down from 100% (the 50% damage reduction remains unchanged)
Demon Hunter
Active Skills
Cluster Arrow
Skill Rune - Dazzling Arrow
Tooltip now displays the correct type of weapon damage dealt by Dazzling Arrow: "Enemies hit by grenades have a 55% chance to be stunned for 2 seconds and changes the damage to Physical." (The functionality of the skill has not changed.)
Grenades
Skill Rune - Stun Grenades
Tooltip now displays the correct duration for how long a target will be stunned: "Hurl grenades that have a 25% chance to Stun enemies for 1.5 seconds." (The functionality of the skill has not changed.)
Bug Fixes
Caltrops
Skill Rune – Jagged Spikes
Effect will now only stack up to 10 times on a single target
Elemental Arrow
Skill Rune – Nether Tentacles
Tentacles will now only hit each target once
Monk
General
Monks can now use two-handed axes, two-handed maces, and two-handed swords
Active Skills
Serenity
Skill Rune – Instant Karma
The amount of damage reflected will now cap at the player's maximum Life
Seven-Sided Strike
Skill Rune - Sustained Attack
Tooltip has been updated for clarity: "Reduces the cooldown of Seven-Sided Strike to 23 seconds." (The functionality of the skill has not changed.)
Mantra of Retribution
Damage will now cap based on the maximum Life of the target
Bug Fixes
Near Death Experience
Fatal damage absorbed by Serenity will no longer trigger Near Death Experience
Witch Doctor
Active Skills
Summon Zombie Dogs
Skill Rune – Leeching Beasts
Tooltip has been updated for clarity: "Your Zombie Dogs heal 50% of the damage they deal as Life divided evenly between themselves and you." (The functionality of the skill has not changed.)
Wizard
Active Skills
Diamond Skin
Skill Rune – Mirror Skin
The amount of damage reflected will now cap at the amount of damage absorbed by Diamond Skin
Magic Weapon
When activated, a buff icon will now appear that displays the amount of time remaining
Meteor
Skill Rune - Star Pact
Now deals damage as Arcane instead of Fire
Passive Skills
Paralysis
Tooltip now displays the correct duration for how long a target will be stunned: "Lightning damage dealt to enemies has up to a 8% chance to Stun the target for 1.5 seconds." (The functionality of the skill has not changed.)

Items
General
+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%
This change does not apply to quivers
High-end items (items level 61-63) will now drop in all Acts of Inferno and Acts III and IV of Hell difficulty
The new approximate drop rates are as follows:
Hell - Act III and Act IV
iLvl 61: 9%
iLvl 62: 1.9%
iLvl 63: 0%
Inferno - Act I
iLvl 61: 17.7%
iLvl 62: 7.9%
iLvl 63: 2.0%
Inferno - Act II
iLvl 61: 18.6%
iLvl 62: 12.4%
iLvl 63: 4.1%
Inferno - Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1%
iLvl 62: 16.1%
iLvl 63: 8.0%
Please see the Patch 1.0.3 Design Preview for more information and specific details
Repair costs have been increased for item levels between 53 and 63
Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses
The item quality of all components needed to craft the Staff of Herding, as well as the Staff of Herding itself, have been changed from Common to Legendary (i.e. their item names will appear orange in color)
The Staff of Herding can no longer be salvaged or dropped
Crafted items that are dropped on the ground due to a player’s inventory being full can no longer be seen or picked up by other players
Unique monsters in Hell and Inferno difficulty are no longer guaranteed to drop two Magic items when slain
Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time
Destructible objects no longer have a chance to drop items, and will only have a small chance to drop gold when destroyed
Weapons and Armor
"Balanced" superior items (i.e. Balanced Short Sword) will now grant a percent attack speed increase that only affects the weapon itself, rather than a flat increase to attacks per second that affected both equipped weapons when dual-wielding
Crowd Control Reduction from items and skills will now reduce the percentage value of Slow, Chill, and Attack Speed debuffs rather than reducing how long the debuff lasts
For example: previously, if you were debuffed by a 60% slow that lasted for 2 seconds while wearing gear that provides 20% Crowd Control Reduction, your movement speed would be reduced by 60%, but only for 1.6 seconds. Now, the same amount of Crowd Control Reduction will reduce the Slow effect to 48%, but the effect will remain for the full 2 second duration.
Manticore now has one additional bonus affix
User Interface
Minimum damage and Maximum damage values will now display separately in an item's tooltip (i.e. "+2-4 Damage" will now display as "+2 Minimum Damage” and “+2 Maximum Damage")
Tooltips for items on the ground will now show comparison stats
Resist values will now be taken into effect when calculating the Protection comparison stat (the Protection value is an average protection estimate of all your resists)
When comparing a two-handed weapon against two currently-equipped one-handed weapons, the game will now simulate the removal of both one-handed weapons (instead of simply removing the main-hand weapon, which resulted in an inaccurate comparison)
When selling items to a vendor, the most recently sold items will now always display at the bottom of the Buyback tab
Bug Fixes
Items level 50 and above will now display their item level in the tooltip
Damage Over Time (DoT) skills will now properly benefit from items with the +Critical Chance affix
Legendary items with the +Attack Speed bonus will now correctly provide a bonus to attack speed
Please note that this fix will only affect new Legendary drops. Existing Legendary items will be addressed in a future patch.
Players wearing +Life on Kill items should no longer receive a benefit from this affix when "killing" friendly monsters (e.g. when a witch doctor re-summons a Spider Queen while another Spider Queen is still active)
Fixed a bug with linking items with socketed gems in chat
Fixed a bug where vendors would occasionally not have any items for sale
Fixed a bug where selling more than 12 items to a vendor and then buying back 1 of those items could cause multiple items to disappear from the Buyback tab
Fixed a bug where swapping a 1-slot item (i.e. a ring) with 2-slot item (i.e. a weapon) in the second or third tab of a player’s stash would sometimes cause the 2-slot item to be filtered incorrectly to the first tab
Fixed a bug that was causing Collector's Edition dyes to sell for the same price regardless of stack size

Crafting
General
The gold and material crafting costs for all items level 1-59 have been reduced by 50% to 75%
Blacksmith
The gold cost to level the Blacksmith has been reduced by 50%
The number of Pages of Blacksmithing, Tomes of Blacksmithing, or Tomes of Secrets required to level the Blacksmith has been reduced
Base levels now require 1 page/tome, down from 5
Milestone levels now require 2 pages/tomes, down from 5
The number of Pages of Blacksmithing and Tomes of Blacksmithing required to craft items level 1-59 has been reduced
Items with 3 affixes no longer require Pages of Blacksmithing or Tomes of Blacksmithing to craft
The gold cost of crafting items with 4 affixes and 5 affixes (including items in Inferno difficulty) has been reduced
Weapon crafting costs have been reduced
The chance for level 60 items to produce Legendary crafting materials when salvaged has been reduced
Jeweler
The gold and material cost to combine gems ranks 2-8 has been reduced
Combinations for these ranks now only require 2 gems, down from 3
The gold cost to combine each rank of gems is now as follows:
Rank 2 - Flawed: 10 gold (down from 500 gold)
Rank 3 - Regular: 25 gold (down from 750 gold)
Rank 4 - Flawless: 40 gold (down from 1250 gold)
Rank 5 - Perfect: 55 gold (down from 2000 gold)
Rank 6 - Radiant: 70 gold (down from 3500 gold)
Rank 7 - Square: 85 gold (down from 7500 gold)
Rank 8 - Flawless Square: 100 gold (down from 20,000 gold)

Followers
General
Bug Fixes
Fixed a bug where the maximum Life of your followers was being displayed as different values in different parts of the game UI
Enchantress
Skills
Mass Control
Radius reduced from 15 yards to 8 yards
If Enchantress also has Reflect Missiles trained, Mass Control will no longer accidentally hex the player when both skills are activated
Skill will now correctly target enemies in all circumstances

Bosses
General
Bosses have had their pathing improved
The quality of the item for the fourth stack of Nephalem Valor from bosses has been slightly reduced
Skeleton King
Abilities
Will now summon Skeletal Archers in Hell and Inferno difficulties
The Warden (mini-boss)
General
Now has Fast and Molten affixes, in addition to Jailer
In Inferno difficulty, the Warden will also gain the Desecrator affix
Butcher
Bug Fixes
Fixed an issue where the corner panel fires in the Chamber of Suffering were doing twice as much damage as intended
Ghom
Abilities
Gas Cloud
Radius of Gas Cloud has been slightly reduced
Slowing effect has been removed
The amount of damage dealt by Gas Cloud when first entering the cloud has been reduced, but the amount of damage incurred for remaining in the cloud has been increased
In Inferno difficulty, Gas Clouds will last longer, spawn 2 at a time, and (after 4 minutes) spawn more quickly
Maghda
Bug Fixes
Punish Dust projectiles can no longer be reflected
Zoltun Kulle
General
Zoltun Kulle will now enrage in Inferno difficulty after 3 minutes, teleporting to the player more frequently and dealing damage when arriving at the player’s location
Abilities
Ceiling Collapse
Can now be cast at a player from any range
Fireball
Fireball attack now moves slower
Can now be cast at a player from any range
Teleport
Will now Teleport and run away from the player less often
Will now occasionally Teleport to the player
Belial
General
Belial will now enrage in Inferno difficulty after 3 minutes in his final phase, increasing the number of green pools dropped across the entire encounter platform
Bug Fixes
Fixed a bug that was causing Belial to use his breath attack away from the player rather than towards the player under certain circumstances
Siegebreaker
General
Overall damage has been reduced
No longer vulnerable to Confuse and Charm effects
Will now drop a health globe every 25% health mark (i.e. at 75%, 50%, and 25% health)
Now enrages after 4 minutes
In Inferno difficulty, Siegebreaker will now gain the Reflects Damage affix
Cydaea
Abilities
Spiderlings
Spiderlings will now have an easier time hitting players, but their damage has been reduced by 20% to compensate
In Inferno difficulty, Spiderlings will now live longer, be more spread out, and (after 4 minutes) spawn more often
Rakanoth
General
In Inferno difficulty, Rakanoth will now become much more aggressive after 3 minutes
Izual
General
Health pool has been increased
The number of Oppressors that join the fight has been reduced from 4 to 2
Will no longer target Followers or Tyrael as frequently
Abilities
Base Attacks
Base attack damage has been lowered
No longer does Cold damage on top of base attacks
Charge
Charge damage has been reduced
Knockback has been removed
Will Charge slightly more often, but will only target players
Frozen Bombs
Frozen Bomb damage has been reduced
Bombs will now explode faster
Only 8 Bombs will now spawn around the player rather than 12
Bombs will spawn at Izual's feet less often
Frost Explosion
Frost Explosion damage has been reduced by 70%
Duration of freeze has been increased
Damage dealt to players while frozen will now break the effect
Players can now use defensive cooldown while frozen
Players can no longer avoid being frozen by doing high amounts of damage to Izual
Bug Fixes
Izual will no longer spawn twice if a player skips his introductory cut-scene
Diablo
Bug Fixes
Damage Over Time (DoT) effects will now be properly cancelled when Diablo becomes invisible and casts Shadow Clones in Phase Two
Diablo "Stomp" ability is now correctly classified as a debuff instead of a buff
Fixed a bug that was causing pets to not attack Shadow Clones

Monsters
General
Champions, Rares, and Uniques have had their pathing improved
Elite packs (Champion/Rare) now drop an additional item for players with 5 stacks of Nephalem Valor, which is guaranteed to be of Rare quality
Damage from monsters in Acts II, III, and IV in Inferno difficulty has been reduced
Colossal Golgor base damage has been reduced
Herald of Pestilence tentacle attack damage has been reduced
Soul Ripper and Soul Lasher damage has been reduced and both monsters will now run away less often
Wasps in Act II, Mage Constructs in Act II, and Winged Mollocks in Acts III and IV will now run away less
Succubus monsters will now run away less and for a shorter distance
The health pools of Woodwraiths in the Highlands now match the health pools of Woodwraiths in the Fields of Misery
Lacuni and Scavenger Rares and and Champions will now un-burrow when called by their allies
Bloodclan Warriors no longer knockback when buffed and attack slightly slower
Morlu no longer have the Invulnerable Minions, Health Link, or Fire Chains affixes
Plagued, Arcane Enchanted, and Electrified monsters no longer have resistance to Poison, Arcane, and Lightning damage (respectively)
Leaders of Invulnerable Minions packs have had their health pools reduced
Mortar monsters can now hurl projectiles farther, but their minimum range (dead zone) has also been increased by 100%
Bug Fixes
Interrupting a monster attack before it lands will now properly trigger its cooldown
Treasure Goblins will now drop gold piles for all nearby players
Lacuni Warrior Rares and Champions will now reset their enrage timer correctly in Inferno difficulty
The Succubus "Blood Star" debuff will no longer affect the player if the damage from the projectile is dodged/blocked/etc
The damage from the Succubus “Blood Star” debuff will now scale based on the current cost of a player's skill, even if the cost is reduced by items or skill runes
Monsters with the Extra Health affix should no longer gain more health every time players leave and join the game
Monsters with the Reflects Damage affix will no longer reflect Follower damage back to the player
Monsters with the Health Link and Knockback affixes will no longer knockback friendly monsters
Fixed a bug that was causing some Elite monster packs in Inferno difficulty to not reset their enrage timers and heal to full health as intended
Fixed a bug that allowed players to avoid or delay the enrage timer reset on Elite monster packs in Inferno difficulty by running through a dungeon portal
Fixed a bug that was causing Champion Wallers to occasionally create walls at their location rather than the player's location
Fixed a bug where Sandwasp projectiles could sometimes become invisible

Bug Fixes
General
The experience bar for characters at level cap on a Guest Pass account will now display 0/0 experience. If the account holder upgrades to the full game, their characters will be at 0/41000 experience towards the next level.
The speed of the animation that plays when resurrecting another player should no longer scale with your attack speed
Attempting to cast a skill while spamming the Town Portal hot key will now correctly interrupt the Town Portal cast and animation
Players who use Town Portal while in a tar pit will no longer keep the tar pit debuff after being teleported
It is no longer possible for players in Hell difficulty to skip to Inferno difficulty by creating and leaving Public Games
It is no longer possible to prevent character death in a single-player game by pausing the game in one game client and then logging into the same account from a different game client
Fixed a bug where The Lyceum in the Southern Highlands was not appearing
Fixed a bug where players could switch their offerings in the Trade window right before clicking "Accept" and, due to high latency, the game would not always be able to verify that both players were accepting the same offerings
Fixed a bug that was allowing players to temporarily pick up items that belonged to another account
Fixed a bug that was causing players to become stuck when using a banner to port to another player that was in an "un-walkable" location (i.e. to a barbarian in the middle of performing Leap)
Fixed a position desync bug (aka "rubberbanding") that could happen when some movement skills (Strafe, Whirlwind, Tempest Rush) ended because the player ran out of the appropriate resource
Fixed several issues where a player's character would get stuck or "rubberband" while moving if their movement speed was slowed in any way
Several performance improvements have been made to both the PC and Mac client
Auction House
Item tooltips in the auction house will now correctly reflect stat bonuses provided by socketed gems
Items with class-specific affixes should now display the class restriction properly
It should no longer be possible for players to purchase a stack of items so large that it cannot be sent to their stash
The data displayed in each auction house tab should now properly reset when logging out
If you find the play experience undesirable you may exit the game and resume this download.
 
 
#83094 20.06.2012 23:37
MeatWolf

User avatar
Posts: 12064
Has thanked: 2652 times
Have thanks: 2442 times

Патч жестокий. Особенно он должен быть жесток для милишников, потому что умираешь ты или нет, но под постоянным дамагом ломаются вещи, и ломаются быстро. А починка полностью теперь стоит не 6-8 тысяч, а 50. При этом пофиксили дроп золота из объектов ландшафта и трупов как в аспекте шанса дропа, так и в том, что мф и гф этот самый дроп не затрагивает. В общем, очень много денег уходит на ремонт даже у сорки, не представляю, что там у милишников. Нас прямо-таки выпихивают покупать вещи за бабло.
 
 
#83097 21.06.2012 00:04
Trismegist

User avatar
Posts: 3939
Has thanked: 0 time
Have thanks: 368 times
 
Это только шмотки 60 уровня, остальные нормально чинятся.
 
 
Powered by Heavy Music Archive Engine
Browsing and using our web-site confirms your full agreement with all the terms and conditions.